Keresés
Keresés
Close this search box.

hu / en

Fertő Imre új társszerzős tanulmánya megjelent a Land Use Policy szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Szalavetz Andrea tanulmánya megjelent a Post-Communist Economies folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Fertő Imre, Hajdu Tamás, Krekó Judit és Tóth G. Csaba cikkei a Scientific Reports Top 100-as listájára kerültek Tovább olvasom

Tovább olvasom

Hajdu Gábor és Hajdu Tamás cikke megjelent a Social Indicators Research szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Ettől függ, hogy kit zavarnak az országok közti gazdasági egyenlőtlenségek - Gáspár Attila cikke a KRTK blogban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Lesz-e új nemzetközi gazdasági-politikai világrend; és ha igen milyen? Esetleg a káosz lesz a rend? - a Külgazdaság körkérdésére Sass Magdolna és Antalóczy Katalin válaszol Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI Szeminárium: Ertl Antal – Loss Aversion in the Classroom

Az előadásra hibrid formában kerül sor zoom felületen, illetve személyesen a T 4.23-as KTI szemináriumi szobában 2024. február 1.-én, 13.00 órától.

Előadó: Ertl Antal

Cím: Loss Aversion in the Classroom: an experimental approach (with Barna Bakó, Éva Holb)

Abstract:    This paper investigates the impact of loss aversion framing on students’ test scores through a field experiment conducted in an economics course. Grounded in Prospect Theory, the study aims to elucidate how individuals respond to losses and gains in an academic environment using three treatments: giving points,  endowing students with a hundred percent score and subtracting points with wrong answers, and changing between giving and subtracting points. We find evidence that loss-framing increases study outcomes compared to simply getting points. We do not find evidence for heterogeneous gender-effects, and our hypothesis on the effect of loss-aversion diminishing over time is also not supported by our results.