Keresés
Keresés
Close this search box.

hu / en

Benedek Márton, Biró Péter és szerzőtársaik cikke megjelent a Mathematical Programming szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Krekó Judit és Telegdy Álmos cikke megjelent az Economica szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

A vodkától a kézműves sörig - Fertő Imre, Bakucs Zoltán és szerzőtársaik új cikke megjelent az Eurochoices folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Így lehet egy bevásárlóközösség szélesebb rétegek számára is vonzó - Benedek Zsófia és Fertő Imre cikke a KRTK blogban Tovább olvasom

Tovább olvasom

A New Approach to Understanding Population Change in Central and Eastern Europe címmel megjelent G. Tóth Csaba új műhelytanulmánya Tovább olvasom

Tovább olvasom

Rácz Szilárd és Egyed Ildikó szerkesztésében megjelent a Deturope online folyóirat tematikus száma Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI Szeminárium: Ertl Antal – Loss Aversion in the Classroom

Az előadásra hibrid formában kerül sor zoom felületen, illetve személyesen a T 4.23-as KTI szemináriumi szobában 2024. február 1.-én, 13.00 órától.

Előadó: Ertl Antal

Cím: Loss Aversion in the Classroom: an experimental approach (with Barna Bakó, Éva Holb)

Abstract:    This paper investigates the impact of loss aversion framing on students’ test scores through a field experiment conducted in an economics course. Grounded in Prospect Theory, the study aims to elucidate how individuals respond to losses and gains in an academic environment using three treatments: giving points,  endowing students with a hundred percent score and subtracting points with wrong answers, and changing between giving and subtracting points. We find evidence that loss-framing increases study outcomes compared to simply getting points. We do not find evidence for heterogeneous gender-effects, and our hypothesis on the effect of loss-aversion diminishing over time is also not supported by our results.