hu / en

Boza István Akadémiai Ifjúsági Díjat nyert Tovább olvasom

Tovább olvasom

Jóna László a Fenntartható Városok "kerekaszTALK" című műsorának vendége volt Tovább olvasom

A beszélgetés témája a települési vízgazdálkodás volt. Tovább olvasom

Megjelent a City.hu Várostudományi Szemle alföldi városokkal foglalkozó tematikus lapszáma Tovább olvasom

Tovább olvasom

A kínai, japán és dél-koreai külföldi közvetlentőke-befektetések innovációs motivációi a visegrádi országokban Tovább olvasom

Gál Zoltán és Fazekas Gábor cikke Tovább olvasom

Magyarország ki van szolgáltatva Kínának – és a függés egyre csak nő Tovább olvasom

Sass Magdolna írása a KRTK blogban Tovább olvasom

Már születéskor eldől a magyar gyerekek sorsa - Hajdu Tamás és Kertesi Gábor írása a KRTK blogban Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI Szeminárium: Ertl Antal – Loss Aversion in the Classroom

Az előadásra hibrid formában kerül sor zoom felületen, illetve személyesen a T 4.23-as KTI szemináriumi szobában 2024. február 1.-én, 13.00 órától.

Előadó: Ertl Antal

Cím: Loss Aversion in the Classroom: an experimental approach (with Barna Bakó, Éva Holb)

Abstract:    This paper investigates the impact of loss aversion framing on students’ test scores through a field experiment conducted in an economics course. Grounded in Prospect Theory, the study aims to elucidate how individuals respond to losses and gains in an academic environment using three treatments: giving points,  endowing students with a hundred percent score and subtracting points with wrong answers, and changing between giving and subtracting points. We find evidence that loss-framing increases study outcomes compared to simply getting points. We do not find evidence for heterogeneous gender-effects, and our hypothesis on the effect of loss-aversion diminishing over time is also not supported by our results.