Keresés
Keresés
Close this search box.

hu / en

Johannes Wachs és szerzőtársai tanulmánya megjelent a Nature Communications szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Egyre kedveltebbek az ukrán divattervezők – De kinőheti-e összeszerelő üzem jellegét az ország textil- és ruhaipara? Dobos Emese blogcikke Tovább olvasom

Tovább olvasom

Gibárti Sára könyvfejezete megjelent a TÜRKİYE at 100 - One hundred years of the Republic of Türkiye című e-bookban Tovább olvasom

Tovább olvasom

A magyar feldolgozóipar technikai hatékonysági vizsgálata - Bareith Tibor, Baráth Lajos és szerzőtársuk tanulmánya a Közgazdasági Szemlében Tovább olvasom

Tovább olvasom

Az iskolaválasztás dilemmái kisvárosi környezetben - Geambasu Réka, Kovai Cecília és Szőke Alexandra írása a KRTK blogban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Benedek Zsófia: Látlelet a magyarországi bevásárlóközösségekről - a cikk megjelent a Kultúra és Közösség folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Hermann Zoltán – A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Hermann Zoltán, Boza István: A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Absztrakt :

Azt vizsgáljuk, hogy a COVID időszak, az iskolabezárás és az online oktatásra való átállás, milyen változásokkal járt a tanulói teszteredményekben, és ezek a változások milyen iskolai jellemzőkkel függtek össze. Becsléseinkhez az Országos Kompetenciamérések egyéni szintű adatait használjuk fel. Először részletesen bemutatjuk, hogy hogyan változtak az átlagos tanulói teszteredmények. Ezután azt vizsgáljuk, hogy hogyan változtak a tanulói teszteredmények családi háttér, nem és korábbi teljesítmény szerinti egyenlőtlenségei. Végül megvizsgáljuk, hogy az iskolák jellemzői hogyan függnek össze a tanulási veszteségekkel és azok egyenlőtlenségével.

Az előadásra online formában kerül sor Zoom felületen 2023.03.02-án, 13.00 órától.