hu / en

Csáji Gergely Kál és szerzőtársai tanulmánya megjelent az Advances in Mathematics szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Boza István, Hermann Zoltán és Horn Dániel könyvfejezete megjelent a COVID járvány hatásait elemző új EUs kiadványban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Kutatónk, Muth Dániel elnyerte a Frontiers Research Foundation National Champions díját Tovább olvasom

Világszerte tudósok versengenek az 1,1 millió dolláros Frontiers Planet Prize-ért. Tovább olvasom

Megjelent Mikle György Uradalmi puszták a Dunántúl északi részén (1910–2020) – Vidékföldrajzi vizsgálat című kötete Tovább olvasom

Tovább olvasom

Miért járnak négykeréken a gyerekek iskolába, ha van más megoldás is? Tovább olvasom

Kézai Petra Kinga írása a KRTK blogban a Portfolion. Tovább olvasom

A KRTK Regionális Kutatások Intézete kutatóinak előadásai - 21st Wellmann International Scientific Conference Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Hermann Zoltán – A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Hermann Zoltán, Boza István: A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Absztrakt :

Azt vizsgáljuk, hogy a COVID időszak, az iskolabezárás és az online oktatásra való átállás, milyen változásokkal járt a tanulói teszteredményekben, és ezek a változások milyen iskolai jellemzőkkel függtek össze. Becsléseinkhez az Országos Kompetenciamérések egyéni szintű adatait használjuk fel. Először részletesen bemutatjuk, hogy hogyan változtak az átlagos tanulói teszteredmények. Ezután azt vizsgáljuk, hogy hogyan változtak a tanulói teszteredmények családi háttér, nem és korábbi teljesítmény szerinti egyenlőtlenségei. Végül megvizsgáljuk, hogy az iskolák jellemzői hogyan függnek össze a tanulási veszteségekkel és azok egyenlőtlenségével.

Az előadásra online formában kerül sor Zoom felületen 2023.03.02-án, 13.00 órától.