Keresés
Keresés
Close this search box.

hu / en

Bodor Ákos és Grünhut Zoltán összehasonlító elemzése a Metszetek társadalomtudományi folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

A közép- és kelet-európai felzárkózási modellek külsőforrás-bevonásának változása a 2008. évi válság után Tovább olvasom

Csontos Tamás Tibor elemzése a Külgazdaságban Tovább olvasom

A kertészeti ágazatot érintő kihívásokkal és alkalmazkodási gyakorlatokkal foglalkozik a Tér és Társadalom friss lapszáma Tovább olvasom

Tovább olvasom

Pályázati felhívás tudományos titkári munkakör betöltésérea HUN-REN KRTK Közgazdaságtudományi Intézetben Tovább olvasom

Tovább olvasom

Adminisztratív munkatársat keresünk a HUN-REN KRTK Adatbankba Tovább olvasom

Tovább olvasom

Baranyai Nóra a lengyel-magyar testvértelepülési együttműködéseket vizsgálja új blogcikkében Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Hermann Zoltán – A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Hermann Zoltán, Boza István: A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Absztrakt :

Azt vizsgáljuk, hogy a COVID időszak, az iskolabezárás és az online oktatásra való átállás, milyen változásokkal járt a tanulói teszteredményekben, és ezek a változások milyen iskolai jellemzőkkel függtek össze. Becsléseinkhez az Országos Kompetenciamérések egyéni szintű adatait használjuk fel. Először részletesen bemutatjuk, hogy hogyan változtak az átlagos tanulói teszteredmények. Ezután azt vizsgáljuk, hogy hogyan változtak a tanulói teszteredmények családi háttér, nem és korábbi teljesítmény szerinti egyenlőtlenségei. Végül megvizsgáljuk, hogy az iskolák jellemzői hogyan függnek össze a tanulási veszteségekkel és azok egyenlőtlenségével.

Az előadásra online formában kerül sor Zoom felületen 2023.03.02-án, 13.00 órától.