hu / en

Megjelent Szalavetz Andrea és Agnieszka Skala open access cikke a Geoforum szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Megtéveszthetik a magyarokat a rendszeresen használt online platformok - Somogyi Róbert cikke a KRTK blogon Tovább olvasom

Tovább olvasom

Szabó John autóipari témában írt tanulmánya megjelent az Energy Research & Social Science szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Tóth István János a korrupció elfogadását vizsgálja a választók körében Tovább olvasom

HUN-REN KRTK blog - Portfolio Tovább olvasom

Bíró Péter szerzőtársakkal írt cikkét díjjal jutalmazta a spanyol operációkutatási társaság Tovább olvasom

Tovább olvasom

Csercsik Dávid cikke megjelent a 2024 IEEE 6th Global Power, Energy and Communication konferenciakötetében Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Hermann Zoltán – A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Hermann Zoltán, Boza István: A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Absztrakt :

Azt vizsgáljuk, hogy a COVID időszak, az iskolabezárás és az online oktatásra való átállás, milyen változásokkal járt a tanulói teszteredményekben, és ezek a változások milyen iskolai jellemzőkkel függtek össze. Becsléseinkhez az Országos Kompetenciamérések egyéni szintű adatait használjuk fel. Először részletesen bemutatjuk, hogy hogyan változtak az átlagos tanulói teszteredmények. Ezután azt vizsgáljuk, hogy hogyan változtak a tanulói teszteredmények családi háttér, nem és korábbi teljesítmény szerinti egyenlőtlenségei. Végül megvizsgáljuk, hogy az iskolák jellemzői hogyan függnek össze a tanulási veszteségekkel és azok egyenlőtlenségével.

Az előadásra online formában kerül sor Zoom felületen 2023.03.02-án, 13.00 órától.

2024

Júl

21

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

1

2

3

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

Következő hónap >
2023.03.02. | Zoom felületen