hu / en

Megfizetjük? - a fenntartható élet tudásgazdasága - Nemes Gusztáv cikke a Parola folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Cseh Ágnes és szerzőtársa új tanulmánya megjelent a Games and Economic Behavior szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Hajdu Tamás, Krekó Judit és Tóth G. Csaba új cikke megjelent a Scientific Reports folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

A japán kōban közösségi rendészeti modell címmel jelent meg Héra Gábor cikke a Belügyi Szemlében Tovább olvasom

Tovább olvasom

Íme a számok: ennyi bevándorló él pontosan Magyarországon és az EU-ban Tovább olvasom

Lados Gábor és Brucker Balázs írása a KRTK blogban Tovább olvasom

Biró Anikó és Elek Péter könyvfejezete megjelent a The Econometrics of Multi-dimensional Panels című kiadványban Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Hermann Zoltán – A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Hermann Zoltán, Boza István: A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Absztrakt :

Azt vizsgáljuk, hogy a COVID időszak, az iskolabezárás és az online oktatásra való átállás, milyen változásokkal járt a tanulói teszteredményekben, és ezek a változások milyen iskolai jellemzőkkel függtek össze. Becsléseinkhez az Országos Kompetenciamérések egyéni szintű adatait használjuk fel. Először részletesen bemutatjuk, hogy hogyan változtak az átlagos tanulói teszteredmények. Ezután azt vizsgáljuk, hogy hogyan változtak a tanulói teszteredmények családi háttér, nem és korábbi teljesítmény szerinti egyenlőtlenségei. Végül megvizsgáljuk, hogy az iskolák jellemzői hogyan függnek össze a tanulási veszteségekkel és azok egyenlőtlenségével.

Az előadásra online formában kerül sor Zoom felületen 2023.03.02-án, 13.00 órától.