Keresés
Keresés
Close this search box.

hu / en

Comparative analysis of small towns in Bulgaria and Hungary - Theoretical framework Tovább olvasom

Hajdú-Smahó Melinda, Hardi Tamás, Horváthné Barsi Boglárka, Páthy Ádám, és szerzőtársaik Tovább olvasom

Mi a csalás? Ki a csaló? Miért csalunk? Mikor csalunk? Ha egyszer csalunk, akkor mindig fogunk? Tovább olvasom

Keller Tamás és Kiss Hubert János az ELTE Neveléstudományi Intézet podcastjában Tovább olvasom

Kiderült, miért zöldebbek azok a gazdaságok, amelyeket nők vezetnek - Fertő Imre & Štefan Bojnec kutatási eredményei Tovább olvasom

Tovább olvasom

Kevesebb antidepresszánsra van szüksége annak, akinek szélesebb a kapcsolatrendszere Tovább olvasom

Tovább olvasom

N. Rózsa Erzsébet és szerzőtársai Kína, Európa és Afrika viszonyrendszerét elemzik új könyvfejezetükben Tovább olvasom

Tovább olvasom

Cultural Homophily and Collaboration in Superstar Teams - Békés Gábor és Gianmarco I. P. Ottaviano cikke Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Ran Shorrer – Hedging in the College Application Problem

Az előadásra hibrid formában kerül sor Zoom felületen, illetve személyesen a K.0.11-12-es földszinti előadóban 2024.10.24-én, 11.30-12:30.

Előadó: Ran Shorrer

Cím: Hedging in the College Application Problem

Absztrakt: An applicant applies to a portfolio of colleges while being uncertain about her prospects. Admissions decisions are correlated insofar as rejection from one college makes her pessimistic about her odds at other colleges. We develop a simultaneous search framework that accounts for this correlation. An applicant hedges by applying to a broad range of colleges, including safety schools. Those who have more confidence or better outside options apply to higher-ranked schools. If application costs decrease, the applicant broadens her optimal portfolio. We find an algorithm that yields the optimal solution in polynomial time.

2024.10.24. | Humán Tudományok Kutatóháza (1097 Budapest, Tóth Kálmán u. 4.), K.0.11-12. földszinti előadóban és Zoom felületen