hu / en

Megjelent a Közoktatás indikátorrendszere 2023 és a hozzá tartozó Technikai útmutató, valamint Szemelvények Tovább olvasom

Tovább olvasom

Békés Gábor és Kézdi Gábor Adatelemzés című könyve magyarul is megjelent - könyvbemutató a Corvinuson Tovább olvasom

Tovább olvasom

Kézai Petra Kinga tanulmánya megjelent a Lengyel Tudományos Akadémia Europa XXI című folyóiratában Tovább olvasom

Tovább olvasom

A klímaváltozáshoz való viszonyulás a magyar társadalomban - Tagadás, aggodalom és cselekvés Tovább olvasom

Bodor Ákos, Grünhut Zoltán, Hegedűs Márk és Varjú Viktor cikke Tovább olvasom

Czina Veronika tanulmánya megjelent a Máltai Egyetem 20 éves EU tagságról szóló sorozatában Tovább olvasom

Tovább olvasom

A digitalizáció területi egyenlőtlenségei a magyar feldolgozóipar tükrében - Kiss Éva és Páger Balázs írása a KRTK blogban Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI Szeminárium: Ertl Antal – Loss Aversion in the Classroom

Az előadásra hibrid formában kerül sor zoom felületen, illetve személyesen a T 4.23-as KTI szemináriumi szobában 2024. február 1.-én, 13.00 órától.

Előadó: Ertl Antal

Cím: Loss Aversion in the Classroom: an experimental approach (with Barna Bakó, Éva Holb)

Abstract:    This paper investigates the impact of loss aversion framing on students’ test scores through a field experiment conducted in an economics course. Grounded in Prospect Theory, the study aims to elucidate how individuals respond to losses and gains in an academic environment using three treatments: giving points,  endowing students with a hundred percent score and subtracting points with wrong answers, and changing between giving and subtracting points. We find evidence that loss-framing increases study outcomes compared to simply getting points. We do not find evidence for heterogeneous gender-effects, and our hypothesis on the effect of loss-aversion diminishing over time is also not supported by our results.